Forum Forum SE-Java itp. Strona G│ˇwna Forum SE-Java itp.
Darmowe gad┐ety do naszych Sony Ericssonˇw
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Dzi┼Ť ta jutro inna.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum SE-Java itp. Strona G│ˇwna -> Gry - 176x220
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Prawa rŕka forum


Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 737
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 7:11, 09 Kwi 2014    Temat postu: Dzi┼Ť ta jutro inna.

Dalej czekam na paski od mamy,mam nadzieje,ze wkoncu dojda dzis.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ciekawe jak by sie zwierzaczek urban poruszal. [link widoczny dla zalogowanych]
******************************************************** *******************************
Postanowi┼éam troch─Ö go o┼╝ywi─ç, wi─Öc kupi┼éam szampon koloryzuj─ůcy Palette, odcie┼ä:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Grubsza tez moze wygladac znacznie mlodziej wlasnie dzieki duzo mlodszej twarzy niz maja rowiesniczki, mimo ze sama jej figura nie sprawia wrazenia mlodzienczej.

poszperaj na forum, bo na bank gdzie┼Ť juz o tym by┼éo,by┼é wykonawca i tytu┼é, ale na jakim topiku to za choler─Ö nie pami─Ötam [link widoczny dla zalogowanych] ja musze si─Ö pochwali─ç , ┼╝e ju┼╝ daje rade 30 minut po─çwiczy─ç Orbi daje w ko┼Ť─ç i chyl─Ö czo┼éa do tych co po godzince ─çwicz─ů.
A czy macie ┼Ťwaid juz kilka dni z tym chodze.. Pojawi┼é si─Ö momencie jak przestali o tym my┼Ťle─ç, ju┼╝ dawno zrezygnowali z leczenia i w zasadzie pogodzili si─Ö z my┼Ťl─ů,┼╝e nie b─Öd─ů mie─ç dzieci. Jestem tu nowa ale podobnie jak wy kobitki zamierzam rodzi─ç na Zamenhofa cho─ç pochodze z Suwa┼ék ale napewno rodzi─ç tam nie zamierzam termin mam na 10.08 ale bede mia┼éa zapewne cesarke wiec chce przyspieszyc termin na 6.08 mam do was pytanko przede wszystkim do Basi 1983 a mianowicie jakiego wybrac lekarza osobi┼Ťcie chodze do Arciszewskiego ale on nie jest przty porodzie wiec kaza┼é mi kogo┼Ť wybra─ç tylko problem jest taki ┼╝e ja nikogo nie zanam, jakie jest podej┼Ťcie do pacj─Ötek itp... Je┼╝eli u kobiety nawroty si─Ö zdarzaj─ů, to po 10 dniach od zako┼äczenia kuracji powinna zbada─ç czysto┼Ť─ç pochwy, by przekona─ç si─Ö, czy s─ů w niej strz─Öpki grzybni, oraz ┼╝eby okre┼Ťli─ç jako┼Ť─ç flory bakteryjnej. [link widoczny dla zalogowanych]
Podaj─Ö gor─ůce posypane serem ┼╝├│┼étym tartym lub lepiej mozzarella i polewam sosem pomidorowym. Roman Chocho┼é, salon fryzjerski na Radzikowskiego 22 w Krakowie..naprawd─Ö polecam..on jest stylist─ů i pyta tylko do gumki, czy kr├│cej sam dobiera fryzury i zawsze wychodz─Ö zadowolona..a co najwa┼╝niejsze w┼éosy po wizycie uk┼éadaj─ů sie same rewelacyjnie... A co mnie obchodz─ů baby, kt├│re nie mog─ů mie─ç dzieci? to nie koniec, teraz skoro masz juz zalozone szwy i panokiec bedzie r├│s┼é po linii po jakiej r├│s┼é wczesniej bo pod sk├│ra jest on szerszy niz na wierzchu, bedziesz musial zalozy─ç rurki wyprowadzj─ůce o tym ci nie powiedzia┼é?wiesz ten paznokie─ç wyrosnie ci i wyro┼Ťnie akurat na twoj─ů sk├│r─Ö wi─Öc brawo gratuluje! ßáő beyonce- piekna kobieta nawet bez makijazu. qumpela robi┼éa pomaranczowym w─Öflonem i zagoi┼éo jej sie bardzo ┼éadnie poza tym nie ropia┼éo jaki kolczyk najlepiej kupic po przekuciu ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czy jak zrobię lewatywę jeden raz z rana i nie będę nic jadła przez cały dzien to czy wieczorem mogę uprawiać seks bez obaw że partner natknie się na jakies nieprzyjemne \resztki\ z odbytu ?
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja tez bylam w renomowanym liceum i tez wyzywalam na obnizanie ocen.
[link widoczny dla zalogowanych]
skoro rozmawiacie o doroslych rzeczach, to chociaz piszcie tak, by mozna bylo was czytac bez problemu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
┼╗adne push-up'y, bardotki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Trzeba jednak pami─Öta─ç o tym, ┼╝e warzyw nie nale┼╝y gotowa─ç zbyt d┼éugo by nie straci┼éy swych cennych w┼éa┼Ťciwo┼Ťci.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To prawda? [link widoczny dla zalogowanych] naprawde nikt nie mo┼╝e mi poleci─ç jaki┼Ť salon jean louis david w Krakowie??
I jakie efekty kr─Öcenia? /konkrety, tu trzeba byc przygotowanym, nawet mozna datami rzucac A teraz wady Nie mia┼éam pieni─Ödzy nawet na remont , teraz si─Ö troszk─Ö odbi┼éam, ale w pierwszej kolejno┼Ťci to p├│jde do PZU po pakiet dla ma┼éych biznes├│w. a z drugiej strony- pozew z┼éo┼╝y┼éa by┼éa ┼╝ona mego faceta, ale jak si─Ö w toku sprawy okazuje- ma┼é┼╝e┼ästwo by┼éo niewa┼╝ne z jej winy( zatajenie choroby)- wi─Öc dlaczego ona mog┼éaby powt├│rnie wzi─ů─ç ┼Ťlub ko┼Ťcielny, a m├│j facet nie? [link widoczny dla zalogowanych]
Od miesi─ůca mam specjalny olejek, kt├│ry stosuj─Ö na noc (┼Ťmierdzi okropnie). 4 kieliszki ze ┼Ťmiesznymi nadrukami Blizna jest nadal widoczna, ale nie rozszerza si─Ö, a ze min─Ö┼éy ju┼╝ ponad 2 miesi─ůce to my┼Ťl─Ö, ┼╝e taka ju┼╝ zostanie Marianko,jestem jak najbardziej za,jak zdrowko pozwoli i bede sprawna to A jeszcze jedno ...... - b├│l promieniuje do ucha i na d├│┼é szcz─Öki. Poradzicie mi jaki┼Ť sklep lub drogeri─Ö ??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Takze przymusowe siedzenie w domu, moze uda mi sie zrobic troche swiatecznych porzadkow?
Da si─Ö co┼Ť zrobi─ç, ┼╝eby nie farbowa┼éy i nie oddawa─ç ich do reklamacji?
Pozdrawiam

Zaden inny lekarz na konsultacji nie udzieli┼é mi tylu fachowych odpowiedzi i odpowiednio mnie pokierowal co do zmiany mojego wygl─ůdy, tak ze od marca tego roku jestem bardzo zadowolona z ust zrobionych w┼éansie u niego.
[link widoczny dla zalogowanych]
je┼Ťli chodzi o wag─ů to b─Öd─Ö wiedzia┼éa jutro rano czy s─ů jakie┼Ť efekty ale czyj─Ö si─Ö na pewno lepiej
Wczoraj m─ů┼╝ powiedzia┼é mi, ze jest bardzo du┼╝a r├│┼╝nica.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
s─ů wysokokaloryczne i bogate w w─Öglowodany, tak jak mleko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no moze to nie jest \'wokal\' co kobieta tam cosik mowi... [link widoczny dla zalogowanych] Zgadzam si─Ö z opini─ů mojej mamy ┼╝e 19 lat to za wcze┼Ťnie na rozpocz─Öcie takich zabieg├│w.
Przez te pare dni doczytalam duzo art z biochemii jak to wszystko wyglada, wiec atkins to nie zadna magia. cysta? Dla mnie to nic co by mia┼éo utrudnia─ç normalne ┼╝ycie za dnia, zw┼éaszcza, ┼╝e proponowano Tobie tylko za┼╝ywanie lek├│w. chirurg to ostateczno┼Ť─ç i maj─ů racj─Ö! Jednak przez lata chcialam schudn─ů─ç ........... [link widoczny dla zalogowanych]
Statystyki? czy lto┼Ť cosik mo┼╝e mi powiedzie─ç? Podam tobie adres dobrej kosmetyczki Aga w salonie VIRGIN w Chmielowicach .Nie drogo i jest super .Polecam W kilku komenatrzach powy┼╝ej pokaza┼é si─Ö salon p. ja tam uwazam, ze jesli ktos wczeniej w ogole nie cwiczyl brzucha to i tak efekty bedzie mial nawet jak sobie zrobi dzien przerwy podczas treningu i bedzie cwiczyl nieregularnie, bo i tak wysilek zawsze jakis jest. Swetry te o ┼Ťcis┼éym ┼Ťciegu, bawe┼éna zbita, z odrobin─ů lycry, spodnie z niegniot─ůcych materia┼é├│w. Niewiele wsp├│┼éczesnych jej kobiet moze jej dor├│wna─ç - a ze wsp├│┼éczesnych ┼╝adna nie ma na to szans.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Laida - te alejki w Krakowie niekoniecznie takie w─ůskie.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja wole osobi┼Ťcie stary funk....

poza tym nie wszystkim brunetkom rosna w─ůsy,to takie gadanie jak te,┼╝e wszystkie blondynki s─ů g┼éupie a rude fa┼észywe;-oPie**olone stereotypy Poza tym nie od dzis wiadomo,ze najpiekniejsze blondynki to farbopwane brunetki np.Marylin Moroe,Madonna,Charlizev Theron,Doda(wiem ze to dziwny przyklsa ale zawsze)
[link widoczny dla zalogowanych]
a co jezeli sie prwdziwie kocha to nie istnieje potrzeba wynajmowania sztucznych balonow aby sie dobrze bawic.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam jeszcze pytanie czy masz rowno ostrzykniete usta?
a jesli chodzi o Polki za granic─ů, to wielokrotnie s┼éysz─Ö, ze to dzi**i...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i tym,,,ktorzy jeszcze na nogach sie trzymaja [link widoczny dla zalogowanych] 3majcie się witaminowo i słonecznie
Cz─Östo jednak gumy zostawiaj─ů po sobie kolorowe ┼Ťlady ÔÇô przetrzyj w├│wczas plam─Ö szmatk─ů zwil┼╝on─ů benzyn─ů ekstrakcyjn─ů. Jak juz mi sie to uda┼éo to g┼éupi stary i na dodatek g┼éuchy baran powiedzi─ů┼é ze lepiej do neurologa i┼Ť─ç bo on tu nic nie widzi .na szcz─Ö┼Ťcie albo i nie, da┼é mi skierowanie do Krakowa na chirurgi─Ö r─Öki niech mnie skonsultuj─ů. Moje gg:23793715 hehe... DO tej pory wymawiam mojemu m─Ö┼╝owi, ┼╝e nie mamy zdj─Öcia naszego ma┼éego z porodu, a tak bardzo chcia┼éam mie─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja wybra┼éam Pana Brom─Ö. mi tez od jakiegos dluzszego czasu drtwieja dlonie i cale rece do lokcia Neutral dlonie mam spyuchniete bala mnie bardzo palce, nie moge ich scisnac dobrzxe w piesc. 4) UKO┼âCZY┼üA STUDIA PODYPLOMOWE w zakresie wyceny nieruchomo┼Ťci, 65 minut orbi i skalpel. Jedn─ů z nich jest biotyna, kt├│ra pomaga od┼╝ywi─ç zniszczone w┼éosy i nada─ç im blasku, dlatego bywa te┼╝ okre┼Ťlana mianem: Witam. hey.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
( okolice dworca zoo)
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum SE-Java itp. Strona G│ˇwna -> Gry - 176x220 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin